..kirjoitustahti.

 
 
 
Mä kun usein päätän, että nyt päivitän ahkerasti blogia ja oon tässä samassa pisteessä taas jälleen kerran. Lukasen läpi mitä oon viimeks kirjottanu.. Öö..  - 10 kuukautta sitten?
 
Juupajuu.  
 
Nyt mä kertoilen mitä kaikkea on tapahtunu viimesien kuukausien aikana, jos keskittymiseni riittäs niinkin pitkälle.
 
 
 
Alotan nyt siitä, että muutin pois vanhempieni <3 katon alta kesäkuussa. Jo nyt.. Kävin kesän töissä ihanan Robinhoodin ihanalla kassalla ihanassa seurassa. Kaikki ihana loppuu aikanaan - kolmen kuukauden jälkeen mun työsoppari päätty, elikkäs päivämäärähän oli 31.8.. Arvatkaapas kuka on ollu sen jälkeen työtön? NO MINÄ!
Kyllähän mä sinne amkiin yritin päästä, mutta nyt pienien mutkien kautta jäin sitten "kotirouvaksi" tiskaamaan mun ja Jounin tiskivuoria ja välillä vähän imuroimaan lattioita. Jooh, toivotaanpa että kohta tärppäis noiden töiden suhteen. Peukut pystyyn siis!
 
Kesällä töiden lisäks ei kauheesti kerenny mitään tekemään. Käytiin Jounin kanssa Bug In Finn -tapahtumassa ja se reissu oli kyllä erittäin onnistunu. Siis kertakaikkiaan seura, epäterveellinen ruoka, ihanat puppelit + muut autot, paikka, aika.. oikeestaan kaikki, paitsi sää, oli oikein hyvää. hienoa. upeeta. mahtavaa.
 
Ekana yönä sato aivan saatanallisesti ja saatanallinen sade jatku koko yön - kukapa olis arvannu ettei teltan pohja kestä sitä määrää vettä? Me kun oltiin huolissamme teltan kattokankaasta, laitettiin pressua ja edelleen oltiin huolissaan. Enempi sitä pressua olis siellä maassa kaivattu. Ei voi ku todeta, että on ihme, ettei nähny koko yönä unta uimisesta, vaikka vesilammikoissa sitä sitten loppujen lopuks tuli nukuttua. Heh. Kokemus sekin!
 
Pitääpi laittaa muutama kuvanenkin! Kaikki kuvat taitaa olla lauantailta, jolloin ilma suosi pikkasen enempi..
 
 
Markon kuupeli
 
 
Jouni.. Heheh!
 
 
Arto, Marko ja Netta :)
 
 
Hieno hippipaku ;)
 
 
Löysin itselleni (ja toki tässä tapauksessa siis myös Jounille ;D) iihanan hääauton!
 
 
Auto ja sen peräkärry/vaunu/mökki.. Vai miten se meni..
 
 
TIINA!
 
 
Piti lisätä toki myös meidän valtakunnasta kuva:
Sieltä löytyy siis Arton caddy, Ernon multivan, Markon kupla, Jounin kupla ja Tiinan ja Henkan Volkswagen Vectra (ko. auton pylly seuraavassa kuvassa.. mikä ei kauheasti tulekaan ilmi!) :)
 
 
 
Ja seuraavana telttakuntamme.. Netta - Jouni ja Netta - Henkka ja Tiina
 
 
JA viimesenä mutta ei suinkaan vähäisempänä; Jounin iki-ihana pupla <3
 
Harmi kun kuvasadossa ei oikeen ollu ite porukkaa ja meininkiä, lähinnä siis autopuolta. Noh, mutta näillä eväillä eteenpäin ;P
 
 
 
Hmm.. Mitäs muuta? Pe-su meni siis Himoksella autojen parissa, mutta lopulta sieltäkin oli pois tultava. Kun kerran päästiin vauhtiin ja sattu olee sopivasti vapaatakin, niin ei meijän reissumieli siihen kaatunu.. Suoraan kotiseudulle päästyämme jätettiin kupla parkkiin lepäilemään raskaan reissun jälkeen ja hypättiin Henkan ja Tiinan autoon. Seuraavaksi suuntana oliki Urajärvi ja mökkiretki! Henkka, Tiina, Milla, Jouni ja Netta. Ei heikoin mahollinen mökkeilyporukka, ei ;)
 
Oisin voinu jäädä sinne vaikka loppukesäks.. Mutta valitettavasti huumaa ei kestänyt kun yhden yön. Onnistunu reissu sekin kyllä. Kamala kaipuu vaan!
 
 
 
Uskomatonta, mutta totta.. Siihen nimittäin loppuukin mun kesän reissukalenteri. Tottakai hauskaa pysty pitämään ihan kotinurkillakin! Pidettiin leffailtaa Sailan ja Kipan kans, juhlittiin porukalla aina vapaina viikonloppuina, opeteltiin Jounin kans pariks viikoks hieno tapa ottaa iltasin pari, jos aikaa ja innostusta riitti. Tietysti heti alkukesästä oli se ihana juhannusjuhla, mikä mulla oli kokonaan vapaa! Yhtä hyvä tuuri ei ollu Anulla - se nimittäin ei päässy viettämään vapaita muuta kun tietysti juhannuspäivänä..
 
Pakko vaan todeta, että jotain tästä kesästä puuttu - - aika.
En tiedä onko sen mun mielen kehittämä väkisin väännetty illuusio säälin toivossa, mutta musta tuntu että olin koko ajan töissä! Oli aamua, oli iltaa, oli viikonlopputöitä. Eipä tuo enää mitään, mutta musta tuntuu että mua vähän huijattiin jossain vaiheessa.. Menny mikä menny.
 
 
 
Yks hyvin hyvin hyvin tärkeä asia vielä!
 
Oon miettiny jo pitkään, että lukisin kirjan Twilight. Näin joskus sen elokuvan, enkä sillon edes tienny että kyseinen elokuva on tehty kirjasta. Luulin, että joku on vaan keksiny tehdä sellasen leffan. En tienny, että oli ensimmäistäkään kirjaa, enkä siis osannu kuvitella että niitä olis julkastu suomeksi jo kolme.
 
Noh, mua valastiin asiasta ja kerran sattu tulee serkkutyttösen kanssa puheeksi kyseinen kirjasarja ja voi ylläripylläri miten kivasti sattu, että se omisti kaikki ne julkastut teokset! Lainasin sitten serkulta ensimmäisen osan..
 
Seuraavana päivänä soittelinkin jo seuraavaa osaa. Siis kuinka paljon voi ihminen innostua kirjasta? Sanokaa mitä sanotte, olkoon teinityttöjen tai ihan kenen vaan kirja, mutta mä rakastin sitä! En tiedä kuinka suuren painon nyt annan rakkaudelle tässä yhteydessä, mut uskon että jos kirjaa voi rakastaa niin mä oon sitten rakastunu.
 
Voi johtua siitä, etten oo pitkään aikaan päässy lukemaan tällästä vähän yliluonnollisista jutuista kirjotettua tekstiä, tai tällästä romantiikkapläjäystä, en tiedä, mutta mulla alko lukuhurmos.
 
Luin sitten ne - Houkutus, Uusikuu, Epäilys - ja 22.10. julkastiin tuo viimenen osa, Aamunkoi.
 
Huoh. Se oli loistava. Kirjailija tuo Mayer ei oo mielestäni yhtä hyvä kun Tolkien tai Rowling ja oli paljon asioita jotka jäi häiritsemään ja jotka oli ehkä vähän hutasten mietitty tai mitä vaan, mutta ne korjaantu kyllä kun luki niitä eniten työstettyjä kohtia.
 
Enpä mä tällä muuta halunnut sanoa, kun että suosittelen kyseistä sarjaa kaikille! ;D