Täytyy myöntää, että oon mä aika laiska.
Joudun stressaamaan koulusta ihan oman laiskuuteni takia !

On tosiaan ollu kamalan stressaavaa, ku on töitä rästissä ja poissaoloja kertyny kiitettävä määrä, vaikkei jakso kauaa olekkaa kestäny.
Tänään täytyis pitää hieman omaa vapaata enkun tunneilta.. Ja huomenna pitäis olla koko päivä pois.. Viimeks enkun tunneilla Nettaa on näkyny öö.. Kolme viikkoa sitten? :)
Onneks voi lohduttautua ees vähän sillä ajatuksella, että yks viikko niistä oli syyslomaa, joten sinänsä poissaoloja ei kyseisestä viikosta kertynyt.

Tänään pitäis käydä vielä Etlarin toimituksen puheilla ja hakea Anton toimintaterapiasta. Ois myös kiva löytää paita huomista varten - eilen iskin kyllä silmäni yhteen, mutta rahotus ei välttämättä oo kunnossa. Eli se siitäkin sitten!
Huomenna olisi siis mentävä hautajaisiin. Eli ei kovinkaan mukavaa päivää ole tiedossa :( But life goes on!

Nyt mun täytyis yrittää - edelleen - tehdä blogisivusto opettajaa tyydyttävään ulkomuotoon.. Harmi vaan ettei sellanen ihme oikein onnistu jos on yhtä ulalla ku minä.
Eikä se ulkomuotokaan vielä mitään, mutta että se teknisesti olis toimiva, vaatii myöskin hieman liikaa! Ja mä ku ajattelin lähteä opiskelemaan alaa vielä amkiin. Haha. Kannattaa yrittää.

....Ja ainiiiin ja täytynee mainita vielä viime yön unesta! (Kohta Netan päiväkirja on Netan unipäiväkirja) Ensinnäkin nukuin ehkä huonoiten ikinä ja jotenkin sitten kerkesin siinä välissä nähdä unta Jounin ja mun häistä! Eli oltiin tosiaan menossa naimisiin.. Ja mä vaan mietin että onkohan tää nyt liian aikasta kuitenkin vielä 8) "Kihloihin meneminen nyt vielä, mutta kannattaako häät pitää samana päivänä"...
Noooh, olin jo saanu hääpuvunki ylle - se oli jostain syystä mun äidin sedän vaimon puku (??!?!!) joka oli kaiken lisäks aika hirveen ruma! ..Ja kaikki mahdolliset järjestelyt polttareista hääkakun tekoon oli saatu valmiiksi.
..Kuitenkin mua vaan epäilytti. Nyt oli uus hieno ajatus - nimittäin "ENTÄS NE MUN HAAVEILEMAT PRINSESSAHÄÄT :(" koska prinsessa oli musta aika kaukanen määritelmä :D ahahahaa!
Kaikki tarinat ei pääty onnellisesti; peruttiin häät just ennenkun kerettiin lähteä kirkkoa kohti ja unikin loppu siinä samassa. Nyyh.

....Ja voi olla etten saa ikinä lopetettua tätä.. On nimittäin PAKKO vielä mainita meidän perheenlisäyksestä! Eli äippä ja ispä vihdoin 7 vuoden mietinnän jälkeen päätti ottaa meille kissavauvan. Musta se oli tosi ihana ja kiva ja söpö.. Kunnes se päätti kakata mun sänkyyn. Niin. Joo. Aivan.

Nykyään siis mietin lähinnä seinää mihin sen voisin heittää.. NO EIKÄ :D On se edelleen söpö ja kiva. En siltikään ehkä halua enää että mun sänkyä käytetään hiekkalaatikkona.

Ps. Kisun nimi on Oliver!