Toistaseks ei muuta, kun kauheen flunssan.

Kärvistelen nyt kotona peiton alla ja punnitsen mahdollisuuksia huomiselle koulupäivälle. Ei olis ku kaks tuntia tiedossa, mutta.. Huoh. Ne ois sitä hemmetin lakilässynläätä, josta saatiin lomaks hirveesti tehtäviä ja jotka mulla on tekemättä! Mun piti pyhittää tää päivä pelkästään niille, mutta mihin katosi Netan tehtävämonisteet? Ei ainakaan pianon päälle tai sängyn alle, ne paikat on jo tutkittu.

Että ottaa päähän. En varmaan voi sinne kouluun mennä vaikka kunnon puolesta kykenisin. Inhottaa ottaa poissaoloja turhaankaan. Täytyy todeta, että oma vika - nyt siis voinkin lopettaa siitä asiasta tän turhan valituksen.

Voisin vaikka tässä välissä kertoa, että tosiaan semmonen herra, kun joulupukki kävi meillä kylässä! Se toi mulle kaikkee kivaa rahasta mukeihin - tosin mun unelmat uudesta kännykästä sai kyytiä kun olin avannu viimesenki lahjan. Ei se mitään, ehkä mä ostan sen sitten kesällä. Nyt on rahalle niin paljon muutakin käyttöä..

Olisin lisänny kuviaki pukista ja muusta aiheeseen liittyvästä, mutta Anton on jättäny kameran sitte Mikolle.. Eli se siitäkin sitten :D

Noh, kokonaisuudessaan joulupyhät oli aikamoista menoa ja meininkiä. Join varmaan 5 päivänä ensin, sitten pidin kahen päivän tauon ja alotin taas jonkun näkösen putken.. En mä kuitenkaan ihan aamusta iltaan jounu mikään päivä.

Ku uusvuos koitti, se meni yhtä railakkaasti ku koko loma oli siihen mennessä menny. Käytiin Manella, Henkalla & Tiinalla, sekä paikallisessa, eli Bulevardissa. Ammuttiin me rakettejaki!
Humala siis valtasi vähän niinku kaikki, baari oli aivan täys ja vielä baarin jälkeinenki aika meni hirveissä huuruissa. Huuruthan kesti tosin aamuun asti ja vielä herätessäkin oli pieni tunne, että ei uskaltais paljon mittariin puhallella.

Selvittiinhän siitäkin - melkinpä ilman krapulaakin!

Sen jälkeenki tuli vielä parina päivänä juhlittua, eli täytyy sanoa, että juhlakiintiö alkaa olla jo aika täys. Innolla siis odottelenki jo ens perjantaita, mitä se sitten tuokaan tullessaan.

Sitä, kuvia ja uusia juttuja odotellessa, siirryn Ketorin hot -mukin ääreen ja vietän varmaan kyseisen aineen parissa myös huomisen päivän.

Adios!